01.
Vai var pārbaudīt ūdens skaitītāju?
Nē, dzīvokļu ūdens skaitītāju pārbaudi vairs neveicam.02.
Kas būtu nepieciešams, lai nodotu mērierīces?
Rekvizīti rēķinam, kontakttālrunis, e-pasts. Kalibrēšanas pieteikums, ja ir kādi speciāli kalibrēšanas punkti vai nosacījumi, pieteikuma veidlapa atrodama mūsu mājaslapas sadaļā http://www.lnmc.lv/images/V.05.pieteikums.pdf03.
Vai var nosūtīt iekārtas ar kurjera starpniecību?
Jā var, izmantot jebkura veida kurjera pakalpojumus, izņemot pakomātu. Lūdzu pievienojiet kontaktinformāciju un rekvizītus. (Atpakaļ sūtīšanu arī organizē klients)04.
Kādi ir izpildes termiņi?
Standarta izpildes laiks 5 darba dienas, steidzamības gadījumā 2 darba dienas ar 50% piemaksu. Izņēmumi – higrometri ar termiņu 8 darba dienas, kā arī taksometra skaitītāju, ātruma kontroles mērierīču verificēšana un cauruļvadu kalibrēšana ar izpildes termiņu pēc vienošanās, atbilstoši LNMC tehnisko un cilvēkresursu kapacitātei.05.
Vai tiek veikts mēraparātu remonts?
Nē, remonta darbus LNMC neveic. Visa veida ierīces ir jānodod pilnā darba kārtībā, ar jaunām vai uzlādētām baterijām, nesaplēstiem korpusiem, nesaplēstiem vadiem u.t.t..06.
Vai jums ir pārdošanā termometri un manometri?
Nē, ar mērīšanas līdzekļu tirdzniecību LNMC nenodarbojas.07.
Vai var veikt apmaksu uz vietas?
Jā, var veikt apmaksu, norēķinoties gan ar skaidru naudu, gan ar maksājuma karti.08.
Vai ir kur novietot auto?
Jā, klientiem stāvvieta līdz 1 h.09.
Vai ir pusdienas pārtraukums?
Nē, pārtraukuma nav, mērīšanas līdzekļus var nodot un saņemt katru darba dienu no 8:30- 17:00.10.